Man får skryta lite!

Datum:2012-02-20 / Tid:11:22:00

Jag är så otroligt stolt över våran lilla kille! Jag har ju skrivit om det förut men kan inte låta bli att göra det igen.

Han är inte ens 2 år och går redan duktigt på pottan. Han säger till när han behöver kissa och står och väntar på pottan om han inte hittar den. Fram tills idag har han stått och kissat (som pappa) men idag sa jag bara åt honom att de va lättare att sitta och då satte han sig ner och kissade istället. Jag är STOLT!

Nästa projekt är att han ska våga bajsa på pottan också, och även där har de gått framåt. Han brukar i allafall sitta och fisa på den ;-) sen ska vi försöka våga oss på att han ska få sova utan blöja och kanske gå ut utan den också, de ska bli väldigt spännande!

Det blir inga pottbilder som ni kanske förstår men här har ni våran sötnos som försöker pussa kameran :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback