Tack Imh!

Datum:2012-02-06 / Tid:19:16:45
Jag har ju glömt att skriva om min och Imhs galet roliga utekväll i lördags. Vi satt och surrade hemma hos oss ett tag innan S och R kom och hämtade upp oss.

Det mest osannolika hände också när vi väl kom ut på krogen, men de kan jag tyvärr inte skriva om här. Roligt som attans var det då haha!

Jag älskar kvällar med många skratt och härliga människor!

Tyvärr, vi tog inte en endaste bild.. Lite märkligt med tanke på hur många iphones som gick varma under kvällen, men någon bild fick inte till.

Kommentarer
Ida-Marie

Tack själv fiiiina Marran, det får vi snart göra om! :) Det är alltid något extra med att umgås med sina barndomsvänner <3

2012-02-08 / 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback