Vikthets!

Datum:2012-02-06 / Tid:13:10:13
Jag läste en ganska intressant sak idag på nätet. Tidningar brukar jag läsa på nätet men väldigt sällan storbloggar, men idag kom jag över en rolig grej. Tydligen är blondinbella på semester och har lagt upp bikinibilder på sig själv ifrån Bahamas. Det har blivit rena rama kriget på hennes blogg, hurvida hon är tjock, normal eller smal.

Jag personligen tycker att hon ser ut som en vanlig ung tjej. Alla har inte betongrumpa och platt mage, så är det bara. Nu försöker jag själv komma tillbaka till mig själv, min kropp som jag har haft och som jag trivs i. Men min kropp just nu är inte långt ifrån Bellas, därför blir jag så innerligt glad att hon vågar att lägga ut bikinibilder på sig själv i bloggen. Själv är man alldeles för feg och rädd för kommentarerna och tankarna från folk. Men hon gör att de i samma sits trivs med sig själva, man får lite självförtroende!

Ska jag skriva det? Okej.. HEJA BLONDINBELLA!

Vill ni också få lite bättre och se henne våga stå upp för sin fina kropp? Kolla då in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback