Godnatt!

Datum:2012-01-02 / Tid:21:16:00

Snark.. Jag är så trött att jag knappt hittar rätt knappar att trycka på.

Dagen har varit fullproppad med utbildningar och information. Men effektiv som man är hann jag klart allt på en halv dag, de skulle egentligen ta två hela dagar. Jag fick därmed vara ute i butiken och lära mig kassan på eftermiddagen.

Men snacka om att man inte är van att jobba 9-19, jisses! Jag, kroppen och knoppen är helt slutkörda.

Därför säger jag nu godnatt! Imorgon, och resten av veckan, jobbar jag samma tider så gäller att ta vara på sömnen.


Kommentarer
LisaG

Vart jobbar du?

2012-01-03 / 16:29:53
the awesomeness

Riktigt fin blogg, med fina bilder! :)



Förresten!

Vill du tjäna pengar på din blogg? Gratis, Snabbt och Enkelt? Läs då mitt inlägg här;

http://onelevelup.blogg.se/2012/january/utkast-jan-3-2012.html#comment



och bli medlem på den länken jag har i det inlägget. Det funkar utmärkt! :)

2012-01-04 / 12:01:33
http://onelevelup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback