Not happy!

Datum:2012-01-31 / Tid:21:28:07

Ni får ursäkta att uppdateringen är under all kritik, men jobbet går först vilket nog alla förstår. Sen när jag väl är hemma vill jag mysa och umgås med mina fina grabbar!

Men nu är jag faktiskt ledig i två hela dagar så då kanske jag blir lite roligare och hinner skriva något då och då.

En annan anledning förresten till min frånvaro kan bero på att jag blev lite (rätt mycket) irriterad i söndags över en bagatell egentligen, men ni vet själva hur det är, en bagatell för en annan kan vara en stor grej för en själv. Alla har inte samma åsikter som en själv när de kommer till umgänge och sådana saker, och det kan skapa irritation. De jag ser som vänner kanske inte är lika för en annan och tvärtom, ja ni fattar! Eller de gör ni troligtvis inte alls, så struntsamma.

Jag ska inte tråka ut er med mina djupa rynkor i pannan! Istället ska jag ta en tidning och gå och lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar. Imorgon ska vi ha en mysig familjedag och bara vara tillsammans, och det är efterlängtat!

Ha en fortsatt fin kväll och ta hand om varandra!


Kommentarer
Mamma/mormor

Passa på och mys! Kram på er

2012-02-01 / 07:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback