Off to..

Datum:2012-01-10 / Tid:11:07:12
... Gymmet! Var annars? Det blir en tur på crosstrainern idag, satsar på 45 minuter med rätt mycket motstånd. Jag brukar lätt klara en timme men känner att jag har en lätt sträckning av något slag i höger lår så ska försöka ta det lite lugnt. Sen kutar jag ju omkring hela dagarna på jobbet och ska jobba rätt mycket här framöver.

Efter träningen ska jag ironiskt nog äta våfflor med mamma och Jeff. Det kan bli så att det bara blir en för mig, beroende på hur mycket jag tränat. Man vill ju inte proppa in de man precis sprungit bort, eller hur?

Dags att få i Jeff lite lunch, sen svira om till mina illaluktande träningskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback