Trött, och lite less.

Datum:2012-01-22 / Tid:22:46:31

Ja.. Man börjar bli lite less nu på att ha en liten kille som varit sjuk i över tre veckor(!) Det är givetvis absolut värst för honom men nog fasiken är man själv helt slut också! Energin går åt till att hålla han nöjd, jobba och försöka hålla hemmet någorlunda på topp. Men jag vill ta hand om mig själv lite också, förstår ni vad jag menar? Jag vill ha orken att fixa mig om dagarna, klä mig snyggt och rå om mig! Sånt har de blivit väldigt lite av på länge, även om jag lyckades sminka mig en dag förra veckan innan jag skulle jobba, men de va enbart för att jag var så trött och tänkte att mascaran kanske skulle hjälpa till att hålla ögonen öppna ;-)

Jag tror faktiskt att nästa helg jag är ledig, då ska jag försöka hitta på något roligt så jag får anledning att fixa till mig lite. En öl eller två hade inte heller suttit fel när jag lika håller på!

Först ska vi alla bli friska, sen ska jag jobba och sist på listan kommer en utekväll på stan!


Hahaha, så här snygg är jag definitivt inte just nu.. inte när man sitter med långkalsonger, raggsockor och smutsig hår uppsatt i en slarvlig knut mitt uppe på huvudet!


Kommentarer
mikkisen

Men GRRRRR!!;)

2012-01-22 / 23:29:09
http://inteutanmittkna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback