Två saker!

Datum:2012-01-08 / Tid:14:23:45

Det känns som att jag just nu enbart skriver om två saker. Jobbet och träning! Emellanåt klämmer jag även in något om Jeff.

Det är kanske lite trist att läsa om men det är exakt så mitt liv ser ut förtillfället. De kommer givetvis bli bättre när jag kommit in ordentligt på jobbet och allt inte är så förvirrat.

Appropå träning så sprang jag 1,2 mil idag, tiden blev ca 60 minuter. Jag är helnöjd! I helgen har jag avverkat nästan 3 mil. Nästa pass blir på tisdag när jag är ledig.

Ni får se, i brist på annat, se en rolig bild på min kära sambo när han skulle hjälpa till att bädda sängen. Han var ingen särskilt bra hjälpreda!


Kommentarer
Mamma/mormor

Ha ha, kul kille!

2012-01-08 / 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback