Världens bästa arbetskamrater!

Datum:2012-01-11 / Tid:20:19:46

Jag har skrivit det förut men gör det nu igen, mina nya arbetskamrater är guld! Amanda är verkligen min klippa, helt oumbärlig! Idag har jag jobbat min första riktiga dag utan stödhjul och den gick över förväntan även om Amanda fick ett par samtal här på kvällskvisten.

Det är så härligt när man känner sig välkommen och omtyckt på jobbet! Jag får även många kommentarer om att jag redan är en självklar del i gruppen och som om jag jobbat där längre än vad jag har. Det värmer så gott!

Nog om de snälla killarna och Amanda (ja, det är bara två tjejer på jobbet sen bara en hel hög med testosteron)

Nu ska jag mysa i soffan och sova tidigt. Imorgon börjar den riktiga vardagen och Jeff ska på dagis medan jag ska iväg och jobba hela dagen.

Så.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback