Lördagsmix!

Datum:2012-07-07 / Tid:19:02:40

Äntligen funkar blogg.se appen! Jag som nästan alltid bloggar via den. Idag startade jag igång min sprillans nya IPhone, äntligen där också! Sen drog jag till stan för en lunch och tillhörande fika med bästis Anthon! Underbart att bara få umgås och få tillfälle att summera Ukraina-resan. Trist bara att han bor i Umeå annars, blir inte att man ses så ofta då! Jag promenerade sen och mötte upp Per och Jeff. Den sistnämnde fick en ny liten cykel idag och ungen var fullkomligt lyrisk! Han släpper knappt den med blicken här hemma. Älskade barn! Just nu ser vi på Lejonkungen (han sitter på cykeln givetvis) och äter bigarråer. Lördagsmys kallas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback