Jag vill klaga på..

Datum:2012-06-13 / Tid:21:57:47

Att..

..Jag tydligt (och bestämt) sa åt de på Jeffs förskola att han enbart skulle sova max en halvtimme efter lunch. Jag kommer dit och får då veta att han sovit nästan 1,5 timme. Vem tror ni fortfarande är vaken och inte alls har en tanke på att somna? Irriterad.com!

..Visningen av huset idag gick sådär av olika anledningar. Även där har jag en gnagande irritation i kroppen! Tur att jag har en sambo som kan konsten att ta lättare på sånt som kan jaga upp mig.

..Jag hatar att känna sådan enorm stress och press inför att få lägenheten i toppform inför fotograferingen av den till veckan. Speciellt när vi åker till Ukraina på söndag! Tid är inte något vi har i överflöd.

Jag avslutar mitt negativa inlägg med en bild på killarna där de står och spacklar Jeffs rum! Lite ögongodis ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback