Längtan!

Datum:2012-06-01 / Tid:15:34:34
Visst är det märkligt, vi kom nyss hem ifrån utlandet men redan längtar man tillbaka. Inte jätte mycket men litegrann! Fast det är ju bara tre månader sen är man där igen, med världens finaste brudar. Jag ska åka med Mikkis, Petra och Jossan. De kommer bli en helt underbar semester efter en sommar fylld med jobb! Sen är även planerna i full gång av ytterligare en resa, men den är på ett tidigt planeringsstadie så det får ni veta mer om längre fram i höst.

Sen har vi hittat några hus som vi vill titta på, så snart är det dags för visningar. Ikväll ska vi åka och smygtitta på ett av husen som vi är extra nyfikna på, spännande! Nån gång inom en snar framtid kanske vi hittar ett hus som faller oss båda i smaken.. Fast det är spännande att kolla runt och drömma!

Imorgon är det dags för jobb igen, bara en enda dag dock sen är jag ledig igen ett par dagar. Jag är ju rätt mycket ledig i början av Juni för att sen kicka igång ordentligt efter midsommar. Men jag ser fram emot att tjäna ihop rejält med pengar!

Puss på er!

image description
Jeff njuter under parasollet och äter "siiips"

Kommentarer
emma

Visst är det så att man får mer smak när man åker iväg och kommer hem :)



Blir det fotbolls EM i Kiev för dig och din pappa? För mig att du skrivit om det tidigare.

2012-06-01 / 18:10:13
http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback