Fullllllt!

Datum:2012-03-29 / Tid:14:31:42

Det är läget i mitt huvud just nu.. Känns som att jag snart kommer gå itu! Det forsar bara saker igenom huvudet hela tiden! Sen att det är min sista dag på jobbet imorgon gör inte saken de minsta lilla bättre, blir bara stressad över allt jag ska hinna med att göra där för att sen kasta mig in i ett nytt jobb redan på måndag. Jag skulle nog ha tagit en ledig vecka innan det nya, men men..!

Idag har jag då köpt två hyllor till vardagsrummet, kommer bli så fint när de väl är på plats! Jag har även köpt lite pyssel till en födelsedag. Nu ska jag fixa lite till, sen ska jag baka en kaka till kollegorna och även baka till mammas kalas på lördag.

Jag kan ju även nämna att Jeff vaknar kring 5-5.30 på morgonen nuförtiden, så man kommer då upp i tid på dagarna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback