Ipad och andra funderingar.

Datum:2012-03-23 / Tid:14:54:06

Igår gjorde jag en sak som jag för ett år sedan aldrig trodde att jag skulle göra.. Jag beställde en Ipad(3rd generation) på jobbet, och på måndag kommer den! Har länge funderat på att skaffa en eftersom jag älskar min iphone men den är lite för liten för att använda som dator, men jag gör det i allafall, och jag vill inte ha en till laptop så då blev det naturliga valet en Ipad.

Jag har även införskaffat lite nya kläder till Jeff idag, en softshelljacka och mössa. Det blev ingen polarn&pyret som de annars alltid brukar bli, men de är bara för att jag märkte förra året hur lite han faktiskt använde sina skalkläder därifrån. Förutom overallen då, den är bäst! Misstänker ändå att jackan jag idag köpte på Lindex inte kommer bli använd sådär jätte mycket.

Ikväll blir det tjejkväll och en drink på stan, fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback