Nyheter!

Datum:2012-03-19 / Tid:16:50:44
Det kan man väl minst sagt säga att jag har idag..

Ni kanske minns att det inte är alltför länge sen som jag skrev att jag fått nytt jobb? Nu skriver jag det igen, jag har fått nytt jobb! Jag har ju jobbat på Expert i Luleå sen i Januari men pga lite olika saker så har jag nu letat mig vidare och idag var jag på ett möte på mitt nya jobb, där jag kommer ha min första dag 2:e april. Jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte kommer sakna Expert och alla underbara människor som jag lärt känna där, men jag ser ändå fram emot att få börja jobba på nya stället. Extra roligt är att jag nästan börjar med att åka till Stockholm på utbildning, för att sen åka dit två gånger till under våren. Älskar utbildningar!

Först och främst ska jag jobba mina återstående två veckor på Expert och bara njuta av tiden där.

Då vet ni :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback