Resa bokad!

Datum:2012-05-28 / Tid:20:08:24
Yes!

Idag bokades resa nummer två. Den 1:e september sitter jag och Mikkis på flyget påväg till solen! Längtan är total redan ;-) Fast först ska jag jobba häcken av mig så man har en rejäl reskassa.

Jag har även fixat en ny bikini idag, den som jag fick av Per i födelsedagspresent gick ju sönder i Turkiet efter 1(!!) dag. Sånt är ju roligt när den kostade 600 spänn! Men som tur är så köptes den på en väldigt bra butik där de har sådant fint bemötande och service. Jag fick en ny direkt utan krångel! Jag hade kunnat välja en likadan men eftersom den förra gick sönder blev det en annan, en jäkligt snygg svart en.

Mer då.. Jag har bokat tid för tatuering, min 7:e.. Även till det längtar jag :-) Mycket längtan här i bloggen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback