INTE OKEJ!

Datum:2012-09-19 / Tid:20:22:09

Jag förstår att de kanske intresserar folk att Expert ska ha en stor rea framöver och rensa lagret.

MEN att smsa/ringa mig och riktigt "gnida in det" är fan inte okej! Det var mitt jobb, ett jobb som jag trivdes enormt bra på och där jag har en hel drös med kollegor som jag bryr mig om och som nu står utan arbete och inkomst. Hört talas om respekt?

Men visst.. När du eller din tjej/kille/mamma/pappa/kompis blir av med jobbet så ska jag också ringa och skratta dig rakt i örat..

Förbannad är jag, minst sagt!

Sen finns det givetvis dom som visar sitt stöd och bryr sig, all heder till er! Det är så det ska vara, och det är ni som är viktiga också.


Kommentarer
Lina

Hej!
Jag tycker att folk måste få fråga när/hur rean kommer att gå till. Det är fortfarande ditt jobb och du ska kunna svara på sådana frågor utan att få spel och anse att folk skrattar dig i ansiktet. Sen är det självklart jättetråkigt att ni går i konkurs, men ändå. Det är frågor du ska kunna svara på då du är anställd av företaget.

2012-09-20 / 18:02:13
Maria

Folk får definitivt fråga mig sådana saker. Men att maila/smsa/ringa mig med ord som "Rätt väntat va" eller "Äntligen kan man komma och handla på Expert nu när de ska va rea" är däremot inte okej och det får mig att se rött! Expert ligger mig oerhört varmt om hjärtat och de smärtar enormt att få va med om att de stänger.

2012-09-20 / 18:29:42
Lina

Nej det förstår jag att sådana kommentarer inte är roliga eller okej, men det framgick inte i ditt inlägg. Trist hur som helst, jag hoppas att du hittar dig ett annat jobb du trivs med!

2012-09-20 / 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback