Ingenting!

Datum:2013-08-13 / Tid:07:19:49
Jag har ingeting nytt att komma med, tråkigt men sant. Ingen bebis, ingen mobil, inga bilder.

Drygt 2 veckor kvar till nedsläpp och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade tills stjärnan är ute i det fria. Det börjar bli tungt (trots enbart 3 kg viktuppgång?) och allmänt jobbigt. Men humöret är trots det på topp! Jeffs humör är däremot inte alltid på topp, tvärtom. Han är inne i en sådan trotsig period, allt är tvärtom och allt är fel, hur man än gör. Därför ska lilla killen på förskolan idag medan mamma ska vila, jajamensan, här ska vi använda förskolan som barnvakt ;-) Han längtar dit lika mycket som jag längtar tills han ska dit.

Nu tog fantasin slut, återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback