Stressmage!

Datum:2013-12-27 / Tid:20:37:43
Jag försöker ta det lugnt, jag försöker verkligen, men det är svårt! Dopet är på söndag och min hjärna går på högvarv konstant, går igenom allt i huvudet. Min Amningshjärna har det inte så lätt just nu kan man säga! Tur det finns papper till att skriva kom ihåg-listor med annars hade de aldrig blivit något dop, eller något handlat eller gjort alls för den delen. 

Äsch, det blir som de blir. När J döptes blev inte alltid riktigt som jag tänkt men det var mycket pga stress och för höga krav på mig själv, men har tagit lärdom :-) 

Just i detta nu bakas det och samtidigt försöker jag skriva lite informationsblad om lillans namn. Hennes två vackra mellannamn har hon fått efter min och Pers mormor. Det känns fint att dom får vara med på ett hörn i lillans liv, när hon blir större ska jag berätta allt om hennes gammelmormor som är så ofantligt saknad! 

Jeff ville också vara med och skriva bordsplaceringskort.. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback