Datum:2013-02-17 / Tid:18:53:28
Äntligen är den vackra designen färdig och jag är så himla nöjd! Den blev exakt som jag föreställt mig, och lite bättre till och med. De känns härligt med lite förändring även härinne nu när det händer så mycket annat spännande i vårat liv. Idag är det bara 9 dagar kvar till flytt, nedräkningen har startat på allvar! 
 
Vi har en riktigt mysig dag idag med mycket pussar och kramar så lämnar bloggen och återgår till grabbarna i soffan. Men till veckan ska det bli liv i bloggen då jag tänkt smygstarta med lite inredningsprylar, äntligen!! 
 
Ha en gosig söndag!
 

Kommentarer
emma

vilken fin bloggdesign och kul med husflytt snart :)

2013-02-18 / 10:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback