Glad alla hjärtans dag!

Datum:2013-02-14 / Tid:09:18:45

Jag tycker den här dagen är himla mysig, även om många andra tycker den är lite onödig. Men vad är det som är onödigt med en speciell dag för lite extra kärlek och omtanke? Givetvis ska man visa det varje dag, men det är aldrig fel att ha en liten dag där man ägnar sig lite mer tid åt det.

Här började dagen tidigt, mest pga en förkyld J. Grabbarna överraskade mig sen totalt med ett fint paket, innehållande ett ännu finare halsband. Jag blev så glad och SÅ förvånad.. Mina älskade killar!

Här ska nu dagen fortsätter i samma anda, mys i soffan och eventuellt fuskar vi lite och äter glass.

Kram på er och ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback