Check!

Datum:2013-01-20 / Tid:14:04:00
Jag gillar att vara ute i god tid.. eller?! ;-)
 
Pers födelsedagspresent är i allafall inhandlad (beställd åtminstone) en hel månad i förväg. De måste vara något slags rekord. Jag är helt övertygad om att han kommer bli VÄLDIGT glad (japp, väldigt med stora bokstäver) och lite förvånad! Synd bara att jag är tvärsämst på det här med att inte avslöja hemligheter och överraskningar, så han kommer säkerligen ha en aning om vad det är innan det är dags att ge den. 
 
Jag hade kunnat lägga upp en bild på saken här men, trott det eller ej.. Jag vet att herrn i huset har börjat smygläsa här, och han avslöjade det rätt rejält, och då vore det lite onödigt om han fick reda på det här. Bättre att slänga iväg sjuhundra hintar ;-)
 
Ledtråd.. Det är något han kommer ha lika mycket nytta av på jobbet och privat.
 
 
Inte så värst nytagen bild.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback