Tummen ner..

Datum:2013-01-09 / Tid:12:31:29
.. För kvällsjobb! Jag brukar säga att jag inte är gjord för att gå upp tidigt på morgonen men jag börjar misstänka att jag haft fel på den punkten. Tidiga dagar är inget problem men att jobba kväll går bort, det fungerar inte alls. Men ibland måste man och pengar vill ju dom flesta ha så det är bara att släpa sig dit och se glad ut :-)
 
Men först ska här ätas sushi!! Äntligen har matlusten börjat infinna sig efter vår segdragna magsjuka vi åkte på över jul. Grabbarna ska dock iväg på badhuset medan mamman här ska vila upp sig inför jobbet. 
 
Igårkväll när jag och P låg och myste innan läggdags kom vi på.. "snart flyttar vi" vilken härlig känsla. Vi bara låg bredvid varandra och log :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback