Lucki

Datum:2013-07-18 / Tid:09:37:15

Var ska man börja..?

Jag förstod i samma stund som jag hörde Linus röst att något hade hänt, ni vet, den där klumpen i magen som säger åt en att springa åt andra hållet. Men det han sa var något jag aldrig hade kunnat föreställa mig faktiskt. Anders är död, han finns inte mer. Vår fina, galna vän.

Jag flyttade från Skåne för rätt många år sedan nu, ett helt liv sedan. Men de fanns en liten skara människor som jag höll kontakten med, den jag höll tätast kontakt med var just Anders.

Jag minns hans röst kristallklart, hans skratt när han insåg hur tokig han är och hans standardfras "hej kompis"!

Jag kan garantera att jag aldrig kommer glömma dig, och du kommer förevigt vara omtalad.

Jag hoppas du har det bra där du är, med öl, en hop tjejer och Bayern spelandes på Tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback