DIY: Drivvedsbets!

Datum:2013-03-15 / Tid:10:32:00

Jag har förälskat mig i drivvedsbets! Vilken fantastisk uppfinning. Allt blir så himla vackert bara man använder det :-)

Vi köpte ett gammalt bord häromdagen. De va inte särskilt fint och väldigt slitet. Ni vet ett gammalt lackat furubord, som alla hade förut. Per tog sig an uppgiften att slipa upp hela bordet, tog sin tid men vilken skillnad. Igår var jag och köpte hem betsen och satte igång, och oj så snyggt! Man kan inte tro att de är samma bord.

Nu ska bara benen målas vita, sen ska allt lackas och SEN är det färdigt att monteras ihop :-) Jag längtar!

Första bilden är när jag bara hade betsat iläggsskivorna och andra bilden är det färdiga resultatet.


Kommentarer
mamma/mormor

Tjusigt, du har bra smak!

2013-03-15 / 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback