Drömmar om Thailand..

Datum:2013-05-11 / Tid:10:20:13
Godmorgon!
 
Jajjamensan, här är vi (jag) inte särskilt morgonpigga. Jag hade svårt att somna igår, men började fundera över alla planer på att åka till Thailand nästa år och då somnade jag fort och bra. Tänk vad lite drömmar om Thailand kan få en att må bra! Nu är inte allt klappat och klart att vi ska åka dit men nästan, jag hoppas då verkligen det, för det skulle vara så härligt, och framförallt roligt.
 
Jag måste nu gå och kurera min förkylning, ska ju på födelsedagsfest senare i eftermiddag. Japp, trots att man är på smällen kan man gå på fest ;-) Köpte sådan fin klänning igår som jag ska ha idag, bildbevis dyker upp lite senare. 
 
Ha en fin lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback