Nattblogg!

Datum:2013-05-26 / Tid:00:36:59

Vi har sett på film, för ovanlighetens skull. Fast det slutade med att jag hade en snarkande karl tätt omslingrad runt mig.. Det är däremot inte ett dugg ovanligt!

Dagen har bjudit på fint väder, massvis av trädgårdsarbete, plantering av diverse blommor, besök av svärföräldrar, köpt en syskonvagn och många goda skratt tillsammans/åt J. Han är i en sådan härlig ålder så det är bara att försöka hänga med :-)

Imorgon.. Idag, är det ju morsdag. J tyckte de va konstigt när P förklarade att mamma hade en egen dag.. Igen! Men när det började pratas om tårta var det minsann inga problem ;-)

Nä nu ska jag försöka få mig lite sömn medan jag lyssnar på alla fåglar som sjunger i skogen.. Rätt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback