Men spring då!

Datum:2014-04-30 / Tid:10:35:36
Jag har ju börjat jogga(!) något jag aldrig i mitt liv skulle göra och faktiskt njuta av. Jag körde igång för ungefär en månad sen. Första gångerna orkade jag knappt 3 km och var helt slutkörd när jag kom hem. Men den här gången har jag gett mig f a n på att inte ge mig! Igår sprang jag 5 km på en relativt bra tid och jag kände mig ändå inte döende när jag kom hem. Framsteg! 

2:e juni ska ju jag och Julia (en av Pers arbetskompisars tjej) springa vårrruset i Luleå, 5 km är banan och en vill ju inte göra bort sig ;-) Därför måste jag träna och ligga i! 

Mitt mål är att springa en mil innan sista maj.. får se om jag lyckas! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback