Världens sämsta dag!

Datum:2014-04-29 / Tid:15:30:04
Gårdagen var sämsta dagen på väldigt väldigt länge. Av ett misstag, inte från min sida, så raderades alla bilder från min mobil. Jag dog nästan! Jag ville bara gråta och gräva ner mig i koskit typ. Ca 4500 bilder försvann, bara sådär poff. Massor med bilder och filmer på barnen de senaste halvåret..! Ni kan ju bara ana hur ledsen jag blev. 

Jag är fortfarande ledsen men insett att de hjälper ändå inte, bilderna kommer aldrig tillbaka. 

Idag har jag börjat fylla på mobilen med bilder igen, här när lillan mumsar i sig äggvita och J mumsar i sig smör med knäckebröd ;-) 







Kommentarer
mia

Skaffa dropbox på mobilen. Då sparas alla bilder man tar på typ en mail. Man kan även det installera på datornså behöver man inte föra över dom:-) jätte smidigt!

2014-05-01 / 07:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback