Ett år.

Datum:2014-08-25 / Tid:05:46:15
Älskade älskade barn! Tänk att när du låg i min mage funderade mycket över hur jag skulle kunna älska ett till barn lika högt som jag älskar Jeff. Jag tänkte många gånger att det var omöjligt. Sen föddes du, med handen utsträckt som Stålmannen, med ett rejält skrik. Du vände upp och ner på allt, med ditt mörka hår, stora mörka ögon och humör lika hett som solen i juli. Vi älskade dig högt och oändligt från första stund, du var så självklar och med ens kändes det som om du alltid funnits. 

Men gudarna ska veta att du testat oss detta året. Emellanåt har du skrikit så mycket att vi knappt vetat vilket ben vi ska stå på. Innan du föddes visste jag knappt att ett barn kunde skrika och vara lika envis som du är. Du har en vilja av stål redan nu och visar med bestämdhet när något inte är som du vill. Vi hoppas att du håller fast vid det.. Men att du också lyssnar på oss ibland åtminstone ;-) 

Älskade Elise och Jeff. Ni är allt! 

Grattis på födelsedagen vårt älskade lilla hjärta. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback