Hej hej sjukstuga!

Datum:2014-02-23 / Tid:00:59:05
PANG sa det bara i onsdags, då slog magsjukan ner som en bomb hos oss. Jeff vaknade tidigt tidigt och skrek "jag spyyyyyr".. Jag ville ropa till svar "jag flyyyyyyyr".. Men de gjorde jag givetvis inte. Han var dock frisk redan dagen därpå och vi klarade oss faktiskt undan helt. Jag var helt säker på att även vi skulle dra på oss skiten, man blir ju lätt smittad när ens barn har det, de vill ju gärna gosa i knät och vara nära nära. 

Även lillan blev sjuk,  fast förkyld. Hon har fortfarande en tung slemhosta som vägrar släppa. Men hon sover åtminstone ostört på nätterna vilket är skönt så hon får vila och återhämta sig. 

Apropå ingenting så fyller pappa Per år på måndag och imorgon är det dags för kalas. Daga att sova med andra ord ;-) 


Älskade lilla killen, sjuk och så trött. Sen får ni se min prylhylla som jag fick av mamma och pappa, den var träfärgad och inte så värst snygg.. Tills jag piffade upp den :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback