Lek med det som är kul!

Datum:2014-01-15 / Tid:12:03:50
Älskade barn.. Eftersom J leker med rätt
mycket grabbar då det kryllar av dom här på kvarteret, så blir det mycket snack om färger/leksaker. En av killarna brukar säga att rosa är bara för tjejer och att "dockor är äckliga, för tjejer leker bara med dom" Häromdagen gav en annan av killarna svar på tal när han sa så "men X, dockor är inte äckliga, sen leker man ju vad som är kul, eller hur" 

Så är det va? Efter det var helt plötsligt dockor inte fullt lika äckliga och rätt roliga om han skulle va helt ärlig. J har inte alls kommit in i någon sån period där han ser att det är uppdelat. Vi hoppas att han heller aldrig gör det faktiskt!

Jag hoppas alla låter sina barn leka med ALLT och verkligen erbjuder allt! Man kan inte erbjuda barn plättar varje dag hela livet och sen helt plötsligt erbjuda dom sushi och förvänta sig att dom ska älska det. Förstår ni min poäng? ;-) 

What the fox say ding ding ding ding... 



Kommentarer
sandra

HEJ! Fin blogg! Jag har precis släppt en stor hemlighet, min son skall bli storebror i sommar :D

Har därför nu en frågestund på bloggen om allt möjligt angående mig, graviditeten allt du vill veta eller ha tips om! Den med bäst fråga vinner en länk till sin blogg hos mig och jag har många besökare dagligen då jag ligger på topplistan på vimedbarn.se startsidan! SÅ in och ställ en jävligt bra fråga, så kanske du vinner en länk och fler besökare :D

Kram
http://sandracederbom.se/fragestund/
http://sandracederbom.se/fragestund/

2014-01-15 / 22:52:08
http://sandracederbom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback