7 månader.

Datum:2014-03-26 / Tid:08:20:25
Jag säger det igen, tiden springer iväg och jag har svårt att hinna med. Lillan blev igår 7 månader. Hon föddes ju nyss!? 

Det händer saker hela tiden och hon utvecklas i rasande fart. Hon kryper ju sen någon vecka nu och fort går det, ena stunden är hon i köket och nästa står hon och slår på trappan i hallen. Smakportioner däremot har inte alls gått hem men börjat lossna lite nu, gröt och avokado går ner. 

Hon.. 
.. Helammas fortfarande och verkar trivas finfint med det. 
.. Kryper! 
.. Ställer sig upp på knäna mot allt, försöker komma upp på fötter så är troligtvis inte så långt bort. 
.. Är väldigt tålig, hon ramlar ibland och slår sig men gråter sällan! 
.. Sover på relativt fasta tider på dagarna och blir trött för kvällen vid 19, sover i princip hela natten fram tills kl 6. 
.. Älskar att sova i vagnen, så har inte bytt till sittdel ännu.
.. Är VÄLDIGT mammig! 
.. Har börjat gilla att äta banangröt. 
.. Skrattar alltid när Jeff spexar och busar med henne! 
.. Ogillar fortfarande bilstolen och det är snart dags att byta ut den mot stol nummer två, vi ska bara komma överens om vilken hon ska ha. Jeff kommer inte att få någon ny stol än på länge, han ska sitta bakåt minst ett år till. 

Mamman då? Ja, jag har gått ner ytterligare 6 kg från inskrivningsvikten så är nere på bra vikt men är långt ifrån nöjd kroppsligt. Jag ska börja försöka träna magen och bli lite mer tränad inför sommaren, eller allra mest tills vi åker utomlands i höst. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback