Hitta bikini; mission impossible!

Datum:2014-05-07 / Tid:11:59:29
Tydligen är det omöjligt att hitta en snygg bikini som passar när en har större bh-storlek än 75B. Sen bemötandet jag fått i butikerna är under all kritik, fick igår höra att min kropp överhuvudtaget inte ens passade i bikini så skulle istället kanske rikta in mig på baddräkt. Jo jag tackar ja! Här springer jag som en dåre flera ggr i veckan, äter nyttigt och skurit bort all onödigt socker, nästan enbart så jag kan vara nöjd i sommar men då får jag höra att nej men jag kan inte ens ha en bikini. 

Lyckligtvis hittade jag en butik på nätet som finns i Umeå, deras fantastiska personal har hjälpt mig via mail att välja ut några toppar som nu är påväg hem till mig. Förhoppningsvis passar någon av dom! 

Men jag förstår inte, när blev det okej att fullständigt kapa folk i butiker? Speciellt i en underklädesbutik där en är ganska blottad och skör! Sen, helt ärligt, jag väger 54 kg och är allt annat än överviktig, och de säger till mig att ingen bikini passar. Hur tusan behandlar de då en kvinna som kanske är lite överviktig? Ska inte hon få ha bikini då eller? Nej fy, jag blir rasande ju mer jag tänker på det! 

Jag var inte glad igår, men lite positivt var väl att jag flög fram på min joggingrunda och det mycket pga all ilska som behövde komma ut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback