Borta bra men hemma bäst..

Datum:2007-11-28 / Tid:08:16:29
Det stämmer alldeles utmärkt in på mig..
Och ändå ska jag åka bort nu igen..
Jag ska iväg nu och vara borta över helgen sådär, men det är bara för att jag ändå är långledig och vill inte bara sitta och dega.
Så nu kanske det blir en liten bloggpaus igen, fast är nästan helt säker på att jag får tag på en dator där jag ska befinna mig..

Men Linus har också lovat att försöka hinna med att lägga ut lite fler Lanzarote bilder.. men då vet ni att de nästan enbart blir på han och råkar han få med någon på mig är det alldeles säkert de fulaste han kunde hitta..

Ha en bra fortsatt vecka och en underbar helg!
Ni som står mig nära nog att ha mitt mobilnr så vet ni att är det något så är de bara att ringa eller skicka sms.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback