semester

Datum:2007-11-17 / Tid:15:11:48

Jag tänkte bara meddela gott folk att jag har semester!
Fast det är väl egentligen på måndag som den börjar på riktigt men ändå..

Men vilken sista dag alltså.. att man inte fick hjärtslag och hjärnblödning som ett brev på posten.
Jag hann knappt komma in på jobbet innan svenskaspelmaskinen brakade ihop, så där fick man stå och se glad ut när alla kunderna strömmade in totalt ovetandes.
Nåväl.. tre timmar senare så vips startade den igen..

Nu ska jag sortera lite tvätt och sen börja packa på allvar inför Lanzarote..

Någon som är sotis måntro?


Kommentarer
emma

ha det så skönt i Lanzarote. skulle med behöva lite semester en solsemster är blek som ett spöke.

2007-11-17 / 17:07:53
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback