Ta-hand-om-dig-fredag

Datum:2008-02-08 / Tid:13:16:18
Förut körde jag stenhårt på att varje fredag ta hand om mig själv, duscha riktigt länge, fixa ansiktsmask och hela baletten.
Men det dog som ut rätt ordentligt efter ett tag när jag flyttat ner till skåne, för helt ärligt, vi hade alltid något för oss på fredagar jag och Linus, så det prioterades bort helt enkelt.
Jag inser ju nu att det kanske inte var riktigt bra för vi behöver alla en dag där man lägger ned lite extra tid på en själv..

Så nu håller jag på att fixa ansiktsmask och så ska jag strax gå och lägga mig i badet..
Jag känner mig redan mer välmående och avslappnad.

Det är såhär varje vecka ska avslutas eller varje helg påbörjas..

Ta hand om dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback