speedshopping

Datum:2008-01-26 / Tid:14:50:07
Det blev då en runda på stan.. Jag har ju funderat länge nu på att köpa en lång kofta men inte hinnit någon men så råkade jag trilla in på en blogg igår och där tipsades det om en lång kofta från Lindex så givetvis bar alla mina vägar ditåt idag.. och mycket riktigt, jag hittade en lång ljusgrå kofta som är ursnygg!
Jag hittade även en jättemysig grå/beige klänning på rean, endast 59,50:- den ni!!

Bilder kommer inte förrän imorgon eftersom vi snart ska iväg och äta middag för Farmor..

Vad kör jag på för look ikväll då på middagen?
Jo, en lila (med litet rött mönster) klänning från H&M, svarta strumpbyxor, svarta Vagabond pumps, liten vit kofta över (kallt som tusan fortfarande) och så kör jag på lockigt hår och röda läppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback