Kroppen är tom.

Datum:2009-03-25 / Tid:11:22:32
Nu har jag varit och kört ett stenhårt morgonpass bodypump.
I början blev jag lurad när de kändes rätt lätt, men som vanligt fick jag bittert ångra mina naiva tankar när vi närmade oss slutet av timmen, då skakade både armar och ben som små asplöv i vinden.
Men nu känns det som vanligt helt underbart, älskar all energi man får av träning.

Nu ska jag slå på musik på högsta (kanske inte högsta om jag vill behålla lägenheten) volym och dansa mig in i duschen.
Sen ska jag fixa mig iordning och möta upp Amal för en fika.

När jag kommer hem måste jag faktiskt ta tag i städningen här hemma, hallå, Per kommer hem imorgon och det ser ut som ett mini hiroshima här, och det är knappt så att jag överdriver.

Nä, nu ska jag njuta av den här underbara dagen och mitt solsken till humör.
Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback