Jag lever!

Datum:2012-01-17 / Tid:20:18:14

Ni får ursäkta att jag varit lite tyst här på senaste tiden. Men har jobbat som ett tok på ren svenska. Idag när jag slutade betydde det att jag nu får vara ledig i två hela dagar, så nu är jag tillbaka igen!

Jeff är förresten sjuk, igen! Några lugna lediga dagar lär de med andra ord inte bli och med tanke på hans förfärliga hosta och kylan ute just nu kan vi heller inte fördriva tiden utomhus. Men de får bli film och isglass istället! Rätt härligt de också har jag hört.

Nu ska jag mysa ner i soffan med lite mörk choklad och bara njuta!

Vi hörs imorgon igen, när jag är leeeeedig!

Bild direkt från soffhörnet... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback