Träningskort.

Datum:2009-02-18 / Tid:14:11:35

Oh lord!
Nu har jag ringt och beställt tid för att prata med en träningsrådgivare eller vad nu deras fina beteckning är.
Så jag ska iväg till gymmet imorgon och prata lite om vad jag vill uppnå osv sen ska jag få kolla in maskinerna och sen ska jag väl boka ytterligare en tid med en "personlig tränare" och sen är de bara att köra igång.

Jag har tänkt att köra efter ett specifikt träningsschema precis som Per gör, och dela upp träningen till olika muskelgrupper, sen får vi se hur många dagar i veckan de är tänkt att jag ska träna men åtminstone tre annars känns de lönlöst.

Jag känner mig riktigt peppad, har ju egentligen velat börja träna länge nu men de är svårt att få ut tummen ur röven har jag märkt men när den väl är ute så flöder energin!

Per tycker allt detta är hur roligt som helst, en av hans första kommentarer nyss var "Fan vad skoj, då kan vi ju börja köra bänkpress tillsammans" och man riktigt såg hur de lyste i hans stora träningsögon.
Dock tror jag då inte att just det kommer ske inom dom närmsta 7 åren ungefär.

Imorgon 10:45 börjar mitt nya träningsliv, jihoo.


Kommentarer
MALIN

Vad skoj att börja träna, hoppas det går väl =)

Snygg blogg också :)

2009-02-18 / 14:29:16
http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback