Britney - Genom tiderna sämst klädda?

Datum:2007-08-03 / Tid:10:16:19
image320

Alltså när hon kliver upp ur sängen på morgonen, hur tänker hon då?
Är det något i stil med "åh, nu ska jag verkligen hitta den värsta skiten jag har i garderoben och så ska jag matcha ihop precis allting i en enda röra"
Det måste ju vara lite så faktiskt, men man tycker ju hon borde kunna få ihop något bättre med tanke på hennes förmodligen ganska feta plånbok.
Hon borde verkligen kosta på sig en stylist, så är det bara.
Och har hon redan en stylist så gud hjälpte henne alltså, den personen har i såfall valt fel yrke.

Jag är kanske gnällig men hon är så pass offentlig att det gör ont att se henne i sånna bedrövliga kläder.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback