Come on and give me some sun

Datum:2007-08-01 / Tid:10:17:52

Igår roade jag mig med att beställa en Day birger et mikkelsen topp från Nelly.
Den är så sjukt somrig och färgglad så blev bara lite gladare genom att titta på den.
Frågan är väl om jag någonsin kommer få användning av den här hemma i Swe, just nu är svaret på den frågan grymt osäkert.

Men visst är den snygg?
Tänk om det ändå vore sommar nu också.. vilken grandslam det hade varit.




Rolig notis är väl också att bruden på bilden heter Agneta och kommer ifrån min hemstad där vi har en del gemensamma vänner.
Sånt tycker jag är coolt en kall tisdagsmorgon i augusti..


Kommentarer
emma

det var lite roligt att du "känner" henne :) super söt topp. nej men får du inte anvädning för den hemma i Sverige lär du få det nu när du ska till Turkiet och sen var det Cypern med eller? :)
Men du ta på dig den en regning dag så kanske du blir på glatt humör :)

2007-08-01 / 10:29:20
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback