Datorhaveri ;/

Datum:2007-08-17 / Tid:08:19:41

Som ni kanske ser har jag inte bloggat så mycket, därför våran bärbara dator hemma
har gått sönder! Samtidigt som jag har varit ledig tyvärr så har inte haft tillgång till någon
dator alls..... tråkigt men sant!

Maria kommer hem igen på Lördag natt, som det ser ut nu så är det jag som ska
hämta dom på Sturup, skit kul eftersom man jobbar dagen efter och måste upp tidigt !
Jaja vad gör man inte för dom man älskar ?

Har varit en jobbig och tråkig vecka utan Maria får jag lov att säga, har inte kunnat göra så mycket
förutom att träna! Solen har varit framme en dag av 10 här och då kunde man passa på att åka ner
till stranden och sola lite.

Idag är det jobb som gäller! Har precis tippat bomben och stryktipset, våra andelar säljer som smör !

Ha de bra alla puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback