E6 & Bacardi Breeeeezer !

Datum:2007-08-12 / Tid:11:44:48

Igår ägnade jag halva dagen åt att skjutsa två hyperaktiva brudar till sturup! Det ända dom pratade om var
sola, bada, festa & SHOPPA! Maria som jag även kallar tjallamalla-kyssjohanna/hm.se/shoppa-upp-alla-linus-pengar har precis fått sin lön, undra hur länge den räcker ?

För att inte deppa ihopa helt så bjöd jag in ett gäng polare att dricka öl och se på fotboll, man får ju passa på nu att vara riktigt grabbig när inte Maria är hemma! Grymt kul hade vi iaf, jag och Ponne gjorde Sweeevel Sweeepers med med Soda Streeeeeamern = kolsyrad vodka med lingon dricka i ! ja man mår som man förtjänar...

Nu snart blir det fotboll igen, Arsenal+United+Chelsea+Pizza= succé


Kommentarer
emma

låter som en bra start när Maria har åkt iväg :) Skönt med grabbkvällar kan jag tänka mig. Vi tjejer är nog lite ivägen för er killar emellan åt :)

2007-08-12 / 15:51:28
http://emma86.blogg.se
Mamma Mona

Härligt att göra nåt kul med grabbarna, att du sen inte mår så bra idag är smällar man får ta. Sen får vi hoppas att Marias pengar räcker hela veckan. Ha det så bra och pussa Saga från mig.

2007-08-12 / 16:11:42
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback