En bild säger mer än tusen ord

Datum:2007-08-29 / Tid:18:24:45
Det har aldrig stämt bättre än nu..
Jag gar nog inte in pa nagra detaljer men jag och viki kokade som sma arga kräftor imorse.
Morr morr..

idag blev det en tripp till Basel, Schweiz.. lite trakigt väder men vi hade helskoj.
Det blev en hel del shopping, dah..
Det blev även en liten svängich in pa Louis Vuitton där jag bara blev helt kär i allt... suck.
Jag ska senare visa precis allt som vi köpt men var kära värd är inte hemma just nu och vi vagar inte pilla med hans dator haha..

Dagens värsta: GRRR bilderna
Dagens godaste: Caffe Mocha pa Starbuck´s (Igen)
Dagens roligaste: KKKKKKiosk
Dagens dejavu: Love it love it
Dagens fransman: Merciiii
Dagens italienare: Uno Momento
Dagens mix: Hej, hello, guten tag, Bonjour
Dagens vackraste: Schweiziska franc

And now over to Viki....

VIKI: 2007-08-29

Dagen i Basel

*klick'

Morgonen var hemsk, sa hemsk en morgon kan bli. En bild sager med än tusen ord, det vill saga jag har en hel roman att dela med mig av...men jag avstar för bara tanken av det gör mig förbannad. muff!
Trots varat sura humör gick var resa mer än galant, tag efter tag efter tag.
Val framme i Basel växlade vi in vara kronor till regnbagsfärgade franc och promenerade ner till staden och shoppade loss IGEN.

*klick*

KKKKiosken dödade oss och även sa spraket som är en mix mellan tyska och franska. jag och maria körde dock stenhart pa varan svengelska och med lite kroppssprak och skratt fann vi vagen genom staden riktigt givande.

*klick*

Nu ska jag satta mig och fixa resten av min opponering, de söta sma liven ska ta en siesta. Ikvall bar det av till stan.

*klick*


Marias kamera är full sa vi far nog börja använda min hehe

Regnbagen. Regn. Roooooooooooooooooligt.

Tva en tre resemal avklarade.

*klick*

Kommentarer
emma

inhandla du något i Louis Vuitton butiken?

2007-08-29 / 19:18:47
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback