God morgon!

Datum:2007-08-13 / Tid:08:24:34
Då var det måndag igen! Man blev väckt av en hysterisk katt som hade fastnat med huvudet i en plastpåse o sprang som en idiot i hela lägenheten, sen när man fått fatt i henne och tar av påsen börjar hon fräsa åt mig! Jo för det var ju mitt fel att jag inte stoppat undan påsen dagen innan!

Kul att man är ledig hela veckan och är själv hemma ;/
Inte mycket att göra åt det utan för väll koncentrara mig på min träning istället!

Ska komma i form till Lanzarote i November har jag bestämt så det blir tidiga morgnar
med promenader, sen blir det gym på eftermiddagen! Har kört på rätt bra faktiskt, även om
vågen kanske inte visar det så visar kroppen det, och det är bra! Vill inte bli av med mina muskler hehe!

Maria har det iaf bra i Turkiet, varmt o skönt o ryktet säger att hon redan har blivit pepparkaka! Så nu när hon kommer hem, kommer hon bara att sitta & jämföra med mig! Skit kul specielt eftersom jag ser ut som en vit
zombie efter den underbara sommaren!

Nä nu ska jag ut på en timmes runda, kommentera gärna! Är ju bara gästbloggare ;D

                                                           
      Söta ?                                          Surkärring + Plastpåse                           Jätteragget ala Beckham

Kommentarer
Mamma Mona

Härligt uppvaknande för dig. Typiskt den lilla tjejen. Jag ska också försöka komma i bra form till Lanzarote. Du får väl försöka pressa i solen, för att få lite färg, annars finns det väl solarium? Ha det så bra. kram på er båda två.

2007-08-13 / 10:41:29
http://slaria.blogg.se
Emma

Hahaha, stackars kissen.

2007-08-13 / 18:36:02
http://etornqvist.blogg.se
Marıa

aaaah mına sotnosar!!!!
mıss yoou darlıngs...

2007-08-15 / 21:21:19
lisa

haha.. bra jobbat linus

2007-08-17 / 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback