Hur kan man sova i denna värme?

Datum:2007-08-09 / Tid:23:44:51
.. Den frågan snurrar som ett litet ekorrhjul i mitt huvud just nu.
Vi luftar just nu för glatta livet men hjälper det? Om det gör det så märker då fan inte jag av det ska jag då säga.
Jag som är så trött egentligen kommer kanske kunna sova 3 min, då eftersom jag alltid svettas som en gris och när jag gör det blir jag irriterad sen svettas jag bara ännu mer pga att jag är irriterad och så blir det en ond cirkel.

Meen, jag klagar inte!
Det håller jag fast vid, stenhårt..

Hoppas någon annan kan sova, typ ni som har en fet AC (fan ta er i såfall)

Godnatt, eller inte.


 <-- JAG!

Kommentarer
Anonym

du klagar inte?? på senaste tiden har det mest varit gnäll tycker jag... innan var det så skoj att läsa dina inlägg men nu är det mest negativt..synd!

2007-08-10 / 12:11:39
Maria

Nu är det väl så att alla liv har sina mindre bra stunder och sina bättre..
Det har väl ditt liv också?
När jag skriver så skriver jag inte för att göra alla andra glada och positiva utan jag skriver hur jag tänker och kanske det speglar hur jag mår ibland.. sen tvingar jag heller ingen att läsa..

2007-08-10 / 12:16:04
http://slaria.blogg.se
Anonym

tråkigt att du tog illa upp..

2007-08-10 / 13:56:03
maria

Jag tog inte alls illa upp, ta det inte så.
Men jag vill gärna poängtera att även om jag bloggar varje dag så är det aldrig säkert att mitt humör är tipptopp, mitt liv är inte alls rosenrött precis som säkert ditt liv inte är hela tiden.

2007-08-10 / 15:03:17
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback