Krypa till kojs

Datum:2007-08-02 / Tid:22:22:01

Nu är det hög tid för mig att få mig lite sömn..
Så nu ska jag bara tvätta ansiktet och borsta gaddarna sen blir det ett svanhopp ner i min varma säng.

Blev tyvär inga bilder ikväll på mina inköp, kan bero på att jag är trött som en liten gris typ.
Men jag ska försöka komma ihåg det imorgon, ska ju på hamnfesten och köpa massvis med sockervadd men ska hinna med lite bilder däremellan.

Tidigt jobb imorgon så kan bli tufft med roliga inlägg men som ni vet gör jag alltid mitt bästa för att krydda till min lilla blogg så något smaskigt blir det nog.

Godnatt alla små sötnosar, sov så sött!
Mamma du också, och sluta klaga på mina inlägg.. vi har nog kommit underfund med att min smak inte är din smak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback