Solig morgon

Datum:2007-08-06 / Tid:08:35:33
Detta är ju verkligen upplyftande, solen skiner och jag ska sitta inne och jobba tills sent ikväll.
Men okej, jag åker utomlands på lördag så borde egentligen bara skratta åt alla som skyndar ut som ett atombomb smällt bara för att få lite sol på näsan.
Men jag kan bara inte se det positivt att jag måste jobba, men i och för sig vem fan ser det positiva i att jobba?

En bra grej är väl att efter jobbet ska vi in till väla och handla lite småsaker inför min resa, men det är ju flera timmar dit så det känns inte ens positivt än att tänka på det.

Usch, vad jag är negativ.
Någon som är lite mer positiv än jag idag, någon som kanske har värsta toppendagen?
Berätta gärna och sprid lite glädje..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback